Empties November + Desember – 2015 finale

Jeg klarte det igjen! Her er de siste empties som fullfører mitt prosjekt 100 🙂

_AHO5162

83. Joico Joishape Hårspray 350 ml
Suveren hårspray som jeg gjerne kjøper igjen.

84. Batiste Dry Shampoo for dark hair 200 ml
Helt super! Det er sjelden jeg bruker tørrshampoo, men når jeg gjør det foretrekker jeg denne. Elsker at den ikke gjør håret hvitt, som de fleste andre, og faktisk også hjelper til om man har litt ettervekst.

_AHO5176

85. Garnier Micellar Cleansing Water 400 ml
En mer prisvennlig utgave av Bioderma. Jeg føler alle micellarvann jeg har forsøkt føles det samme og gjør det samme. Denne er lett tilgjengelig og man får mye for pengene.

_AHO5179

86. Bath And BodyWorks Warm Vanilla Sugar Bodylotion 88 ml
Elsker disse produktene, selvom kanskje akkurat denne er litt i søteste laget for min smak.

_AHO5183

87. Maybelline the Colossal Volume Express Mascara 10,7 ml
Elsker Maybelline sine mascara, men akkurat denne utgaven var ikke noe høydepunkt. Tror jeg står over denne i fremtiden.

88. Lancome Hypnose Doll Eyes So Black Mascara 2 ml
Bare en liten tester dette, men jeg likte den veldig godt og kan godt vurdere en fullsize av denne.

_AHO5178

89. The Rituals Yogi Flow Foaming Shower Gel 50 ml
Super dusjsåpe som jeg koste meg med.

90. TGR dusjsåpe lavendel 120 ml
Ikke noe høydepunkt. Ikke er jeg spesielt glad i lavendel og formulaen føltes billig, som badeskum for barn.

_AHO5164

91. Skinfood Premium Tomato Whitening Toner 180 ml
Elsket denne selvom jeg var veldig skeptisk til tomatkonseptet i utgangspunktet. Den var frisk og god og hadde en super pakning. Vil teste flere tonere fra Skinfood.

_AHO5172

92. Desert Essence Apple & Ginger Shampoo 237 ml
93. Desert Essence Apple & Ginger Conditioner 237 ml

Veldig glad i disse produktene, selvom jeg foretrekker sitronutgaven fremfor disse med eple. Minus for at shampoen var utrolig vanskelig å få noe ut av.

_AHO5166

94. Babylips Mint Fresh lipbalm 
Digger denne og har flere i bruk i samme serie.

95. MyChelle Fruit Enzyme Mist 5 ml
Tja? Merkelig ansiktsspray som luktet sitrus. Kan ikke si jeg følte den gjorde noe særlig for meg.

96. Depend Nail polish remover 35 ml
Ubrukelig oljete neglelakkfjerner

_AHO5184

Parfymerør:
97. Anna Annayake 2 ml
98. Jo malone Red Roses 
99. Jo Malone English Pear & Freesia
100. Aura By Swarovski
101. Kate Spade – Live Color Fully
102. Narciso Rodriguez for her
103. Escada Turquoise Summer
104. Alaia Paris 

Anna Annayake og Escada ble favoritter. Escadaen har jeg også kjøpt fullsize.

_AHO5174

105. Philosophy Full Of Promise 15 ml
106. Nivea Q10 plus Antiwrinkle 50 ml

Likte begge disse hudkremene godt.

Legg igjen en kommentar

