Empties August + September + Oktober

Her kommer et skikkelig samleinnlegg med de siste tre måneders empties. Jeg er alt i alt fornøyd, da jeg har fått tømt endel større ting jeg har jobbet med en stund og som har tatt opp mye plass.

_AHO2601

62. Palmer’s Cocoa Butter Formula Eventone Bodymilk 250 ml

Ganske så plain og kjedelig bodylotion med typisk hudkremlukt. Jeg liker merket godt, men akkurat denne ble jeg aldri helt fan av. Trekker seg veldig tregt inn i huden og blir lenge liggende som et hvitt lag utenpå huden. Pluss for at den er fri for parabener etc, ikke er testet på dyr og at den har praktisk pumpeflaske. Utover det finnes det mer spennende bodylotions på markedet. Kjøper ikke igjen.

_AHO2606

63. Dikson & co Fruit Mirtillo Blueberry Shampoo 500 ml
64. Dikson & co Fruit Mirtillo Blueberry Hair Mask 280 ml

Fantastisk italiensk shampoo og balsam som jeg virkelig elsket! Lukter skikkelig god blåbær. Gjorde håret mykt og lett å gre. Ikke de letteste produktene å få tak i, men kjøper gjerne igjen om jeg kommer over de.

_AHO2608

65. Farmona Tutti Frutti Caramel & Cinnamon Body Butter 275 ml

Gigantisk Body butter som lukter creme brulé. Ble altfor kvalmende i lengden, så den ble brukt bare innimellom. Jeg tester mer enn gjerne dette merket i andre (friskere) dufter da jeg likte konsistensen ekstremt godt, samt hvordan den trakk seg inn og varigheten av effekten på huden. Faktisk er det det beste body butteret jeg har testet. Akkurat denne blir likevel ikke kjøpt igjen på grunn av lukten, men jeg tester mer enn gjerne andre varianter av merket.

_AHO2618

66. Sanex dermo Sensitive deodorant 200 ml

To ord: Kjedelig og effektiv. Tror ikke jeg kjøper akkurat denne igjen når det finnes så mye mer spennende innenfor spraydeo.

67. Dove Go Fresh Pomegranate & lemon deodorant 150 ml

Mitt favoritt spraydeomerke. Liker denne varianten veldig godt. Kjøper igjen når jeg har kommet meg litt gjennom lageret fra sommerferieshoppingen min.

_AHO2619

68. Elisabeth Arden Green Tea parfyme 50 ml

Endelig tom! Denne har jeg holdt på med i en evighet. God lukt, som jeg er så utrolig lei. Dette var siste produktet jeg hadde igjen fra en stor gavepakke med denne duften. Kjøpes definitivt ikke igjen.

_AHO2623

69. Wellness & Beauty Shower gel Mango & Papaya 60 ml

Veldig frisk og god dusjsåpe som jeg kjøpte i Polen. Morsomt å prøve litt nytt og denne falt i smak.

_AHO2624

70. Barnängen Vitamin & Styrka Grapefrukt Dusjsåpe 250 ml

Jeg elsket denne! Skikkelig frisk og oppkvikkende. Grapefrukt har igrunn aldri vært min favorittgreie, men som dusjsåpe ble det plutselig det. Følte meg alltid veldig frisk etter en runde med denne i dusjen. Beste av alt er at den koster 10 kroner på matbutikken i Sverige. Kjøper igjen!

_AHO2627

71. Aussie Miracle Moist Conditioner 250 ml

 

Denne er så bra! Dette er virkelig en balsam som gjør en forskjell. Inneholder makademianøttolje som mykgjør håret og gjør det lett å gre. Kjøper gjerne igjen.

_AHO2634

72. Soap & Glory Glad Hair Day Ultra Shine Daily Shampoo 50 ml

Denne gjør ca ingenting for håret mitt. Jeg elsker Soap & Glory, men shampoo er ikke deres styrke altså. Lukter søtlig og godt. Kjøpes ikke igjen.

_AHO2636

73. Hurraw Licorice Lip Balm 4,3 g

Elsk! Jeg elsker lakris og jeg elsket denne. Ikke bare luktet den godt, men den var virkelig god på leppene også. Kun naturlige ingredienser. Ikke testet på dyr.
De har mange andre varianter i serien også, om du ikke er lakrisfan. Kjøpes her og bør sjekkes ut! Jeg kommer til å kjøpe igjen, og også teste andre i serien.

74. Soy Boi + 6 ml

Koreahudpleieprodukt. Denne lille glassflasken med dråpeteller inneholder essens for ansiktet. En eksklusiv liten sak. Hvorvidt den gjorde noe enorm forskjell er jeg usikker på. Har en flaske til på lur.

_AHO2639

75. TheFaceShop Daily Perfumed Hand Creme Apple Pop 30 ml

Denne likte jeg skikkelig godt! Praktisk liten håndkrem som passer supert til vesken. Fungerer utmerket, trekker seg fort inn og er ikke klissete. Den lukter supergodt av eple. Har flere varianter av denne på lager, men jeg kjøper gjerne denne med eple igjen etterhvert.

_AHO2642

76. Delicate Touch Express Nail Spray 75 ml

En kjekk og billig sak som gjør at neglelakken tørker fortere. Har brukt opp flere av denne og har ny i bruk nå.

_AHO2643

77. Purederm Make-up Cleansing Tissues Green Tea Extract 30 stk

Disse jeg mottok i en Memebox var helt supre. Synes denne type renseservietter er veldig kjekke på reise. Det fine med disse er at de holdt på fuktigheten helt til siste serviett på tross av at pakken hadde vært åpen over flere måneder. Fjernet sminke brukbart, og jeg ble ikke tørr i hudet av de.
Kjøper gjerne igjen om jeg kommer over de løst.

_AHO2647

78. Etude House Drawing Eye Brow 04

Denne er genial til utfylling av øyebryn og koster bortimot ingenting på ebay. Tror jeg ga 20,- kroner for den. Har ny i bruk.

_AHO2649

79. Giorgio Armani Acqua 1,5 ml
80. Nest Fragrances Amazone Lily 1 ml 
81. Jo Malone Sugar & Spice 1 ml
82. Escada Cherry In The Air 2 ml

Det var bare en av disse jeg virkelig likte, og det var Escada Cherry In The Air. Den var så meg! Synd den er limited edition fra noen år tilbake.

To måneder igjen av året og 18 produkter igjen før jeg når 100. Det skal holde hardt, men det skal gå!

Legg igjen en kommentar

