Empties Mai

Da har mai passert, uten at jeg brukte opp så altfor mye den måneden heller. Litt småtteri ble det ihvertfall, og her er det:

_AHO1872

43. Wellness & Beauty Duschschaum 150 ml

Dusjskum som jeg kjøpte i Tyskland for en tid tilbake. Nokså tykt skum som lukter godt (Grapefrukt, bringebær og rips). Brukte denne til å barbere leggene med, noe som fungerte utmerket. Jeg kunne absolutt kjøpt denne igjen om jeg kom over den noe sted.

44. Bath & BodyWorks Twilight Woods Shower Gel 88 ml

Jeg har BBW-dusjsåpene som storfavoritt, men akkurat denne var litt kjedelig i sammenligning med de andre jeg har brukt. Litt blomsteraktig duft, som ikke vanligvis heller er noe jeg foretrekker i dusjprodukter. Kommer garantert til å kjøpe BBW igjen, men tror nok jeg hopper over akkurat denne.

_AHO1875 (1)

45. MAC False Lashes Mascara 8 g

Nja… Ble aldri helt venn med denne. Noe false lashes-effekt var det ihvertfall ikke. Jeg måtte alltid bruke denne i sammen med andre mascaraer, og endte til slutt opp med å bruke den på nedre vipper. Blir ikke kjøpt igjen.

46. Physicians Formula Organic Wear Mascara 7,5 g

Ikke imponert. Jeg elsker alt annet jeg har fra PF, men denne skuffet. Jeg var veldig entusiastisk først, særlig ettersom youtube-guru Tati har skrytt så veldig av denne. Kosten var stor, med veldig korte bust. Mascaraen gjorde lite ut av seg og drysset attpåtil.
Pluss for kul innpakning, at den er 100% organisk og ikke testet på dyr – men det holder ikke. Gitt denne mange sjanser og brukt den opp på et vis, men den blir ikke kjøpt igjen.

47. Benefit Bad Gal Lash 4 g

En av mine favoritter. Denne føler jeg gjør noe for vippene mine både i lengde og fylde. Har en ny i bruk allerede.

48. Jo Malone Wild Bluebell 1,5 ml

Denne har jeg testet før også, og det er en av de jeg liker best fra Jo Malone. Synes den minner litt om liljekonvall. Vurderer fortsatt å kjøpe denne i fullsize.

_AHO1874

49. Pacifica Purify Coconut Water Cleansing Wipes 30 stk

Denne var superfin og holdt seg lenge i åpnet tilstand. Jeg bruker wipes kun på reise og da var denne veldig kjekk. lukter godt og gjør jobben sin. 100% vegan og ikke dyretestet. Kommer absolutt til å kjøpe igjen. Disse kan kjøpes her.

 

Legg igjen en kommentar

